AD-renalina – czyli reklamy budzące emocje

Opublikowano: 24 czerwca 2019 r.
Kategorie: Spotkania

Centrum Kultury Dwór Artusa, 26.06.2019 (środa), godz. 18.30


Centrum Kultury Dwór Artusa startuje z nowym cyklem AD-renalina, czyli reklamy budzące emocje. Pierwsze spotkanie poświęcone będzie obecności seksu we współczesnych reklamach i przeświadczeniu, że to właśnie on do spółki z nagością są niezawodnymi sposobami, by zwrócić uwagę klienta na nasz produkt.

Jadąc nad morze, mijamy billboardy, na których rozebrane kobiety reklamują blachodachówkę, w warsztacie samochodowym nagi biust eksponuje grafik napraw na luty, a w reklamach radiowych zmysłowe westchnienia prowadzą do fantazji na temat lodów. Czy jednak seks w reklamie to faktycznie skuteczne narzędzie sprzedaży? I co ważniejsze – czy kreatywność, błyskotliwość konceptu, którą tak cenimy w inteligentnych kampaniach, harmonizuje z częstym sięganiem po motywy seksualne? Jakie konsekwencje, poza kreowaniem określonego wizerunku marki, niesie nurt promowania towarów przy pomocy nagich kobiet?

W czasie czerwcowego spotkania w Artus Cinema w Dworze Artusa obejrzymy serię reklam, w których seks stanowi kluczowy element kreacji. Obok jednoznacznych komunikatów spod szyldu „chuć teraz”, w dyskusji nie zabraknie przewrotnych, twórczych i zaskakujących ścieżek wykorzystania w reklamie motywów nagości i zmysłowości.

Spotkanie przeznaczone jest dla osób dorosłych i otwiera nasz cykl ADrenalina – przegląd reklam, które budzą emocje. Poprowadzi je Ewa Gutmańska-Gralak – copywriterka, właścicielka agencji kreatywnej Ewenement i wykładowczyni akademicka. W branży reklamowej aktywna od 14 lat, szczególnie interesuje się zagadnieniami kształtowania przez reklamę ról płciowych oraz marketingiem czasu rzeczywistego.

UWAGA: TYLKO DLA DOROSŁYCH
#wstepwolny

Skip to content